فروشگاه اینترنتی کتاب/انتشارات ستاره جاوید| وارد شوید

حمید کاظمی تبار شاعری از دیار کویر

تاریخ: 19 آبان 1397
بازدید: 310 بازدید
حمید کاظمی تبار

به گزارش رک نیوز حمید کاظمی تبار زاده ۲۹ شهریور ۱۳۷۴ شمسی است همان طور که تولدش مصادف شد با پایان تابستان و شروع پائیز احساسی و عاشقانه خود را همواره در این مسیر قرار داد که در حد توان دنیای تابستانی را به پائیزی مملو از عشق بدل سازد.

شهر بیرجند و بافت قدیمی اش جایی بود که که با تمام محدودیت ها و محرومیت هایش به حمید کاظمی تبار کمک کرد تا ثابت کند دنیای امروز دنیای زمان و مکان نیست هر کجا و هر زمان که به دنیا بیایی فرصت رشد وجود دارد.

نام نیک و یاد ماندگار

چرا که به گفته خودش وی همواره کوشیده و خواهد کوشید تا هنگام عبور از این دنیا در هر لحظه و زمانی که باشد این ها در بیوگرافی اش ثبت باشد:نام نیک و یادماندگار

دوران دبیرستان

وی دوران دبیرستان را در رشته ریاضی و دانشگاه را با رشته مهندسی عمران سپری کرد،علاقه او به ادبیات و همزمان مطالعه آکادمیک علوم مهندسی شاید کمی تعجب برانگیز باشد اما این هم جز ویژگی های اخلاقی اوست که انحصار گرا نیست و زندگی را فرصت محدودی می داند که تنوع و تجربه لازمه احساس خوشبختی در آن است.

شروع زندگی هنری

سال ۱۳۹۴ شروع زندگی هنری وی بود، از همان زمان با وجود فعالیت های مختلف ادبیات را اولویت اول زندگی خود قرار داد، سال ۱۳۹۵ به صورت رسمی وارد عرصه انتشار اشعار خود شود و در مرداد ۱۳۹۷ به لطف انتشارات ستاره جاوید چاپ اولین اثر خود را با نام “ماه، من و تو و آه” آغاز کرد که در مهرماه ۱۳۹۷ به مرحله توزیع رسید.

تدریس

از جمله فعالیت های دیگر ایشان که به عقیده خودش کمک بالایی به نویسندگی اش میکند، تدریس در زمینه رسانه و شبکه های اجتماعی است، همچنین حضور او به عنوان مدیر یک کانون فرهنگی هنری از جمله نقاط قوت وی در همان سن جوانیست. تفاوت حمید کاظمی تبارِ جوان با حمید کاظمی تبار سالخورده تنها در رسیدن به افکار خواهد بود نه تغییر افکارش

فروشگاه اینترنتی کتاب ستاره جاوید

مدیریت انتشارات

رفتن به بالای صفحه

آدرس

تهران خ امام خمینی بین خ رودکی و خوش کوچه رحیمی بن بست امیری پلاک۱۰واحد۳

تلفن دفتر:۶۶۳۶۷۶۶۳ ۰۲۱
تلفن همراه:  ۰۹۱۲۶۳۵۹۳۹۵
کد پستی:۱۳۴۶۸۷۳۳۹۱
ایمیل:setarejavid.pub@gmail.com

۰۲۱-۶۶۳۶۷۶۶۳
با ما در تماس باشید

انتشارات ستاره جاوید (ناشر تخصصی ادبیات) دارای مجوز شماره ۱۴۱۸۱ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.تمامی حقوق محفوظ است