فروشگاه اینترنتی کتاب/انتشارات ستاره جاوید| وارد شوید

ابوالفضل مالکی (مترجم )

تاریخ: 5 اردیبهشت 1401
بازدید: 283 بازدید
ابوالفضل مالکی (مترجم )

به گزارش رک نیوز:ابوالفضل مالکی ۱۱ آذر سال ۱۳۵۲ خورشیدی در شهر بیرجند مرکز استان خراسان جنوبی به دنیا آمد نامبرده تحصیلات خود را تا انتهای مقطع دبیرستان مقطع در همان جا به اتمام رساند در دوران دبیرستان موفقیت هایی در مسابقات درسی در سطح شهرستان و المپیاد راضی در سطح استان کسب کرد .

 ایشان در سال ۱۳۷۰ در آزمون ورودی دانشگاهها شرکت نمود و با اخذ رتبه ممتاز در رشته مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف پذیرفته  و در سال ۱۳۷۵ از آنجا فارغ التحصیل شد.

 نامبرده  پس از اتمام دوره سربازی در  صنعت برق (احداث پست های فشار قوی و نیروگاه‌های گازی و سیکل ترکیبی) مشغول به کار گردید و اکنون نیز در زمینه مدیریت پروژه ها در این حوزه فعال است.

او از سال 2011 میلادی عضو انجمن مدیریت پروژه (آمریکا) بوده است و همچنین از سال 2009 تاکنون به صورت پیوسته موفق به اخذ  گواهی مدیریت پروژه حرفه ای (PMP) از این موسسه  شده است .

با توجه به علاقه شخصی در سال ۱۳۸۵ در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه های کشور شرکت و در رشته اقتصاد محیط زیست دانشگاه علامه طباطبایی پذیرفته شد و در سال ۱۳۸۸ در رشته مذکور موفق به اخذ مدرک کارشناسی ارشد گردید حوزه های مورد علاقه نامبرده انرژی ، اقتصاد ، محیط زیست و فناوریهای مرتبط با آن می باشد.

با توجه به اعمال سیاستهای محیط زیستی در سطح جهان و اثرات کاهشی آن بر مصرف سوخت های فسیلی که تاثیر مستقیم بر درآمد کشورهای صادر کننده نفت و گاز از جمله کشور ما دارد ایشان تلاش خود را در راستای آگاهی بخشی به تصمیم گیرندگان و مردم در جهت تغییر سیاست ها و رفتارها به منظور تطبیق با شرایط جدید و حفظ و ارتقای موقعیت اقتصادی کشورمان گذاشته است.

کتاب نقشه جدید انرژی ، آب و هوا و نزاع ملت‌ها از ایشان توسط انتشارات ستاره جاوید به چاپ رسیده است

مدیریت انتشارات

رفتن به بالای صفحه

آدرس

تهران خ امام خمینی بین خ رودکی و خوش کوچه رحیمی بن بست امیری پلاک۱۰واحد۳

تلفن دفتر:۶۶۳۶۷۶۶۳ ۰۲۱
تلفن همراه:  ۰۹۱۲۶۳۵۹۳۹۵
کد پستی:۱۳۴۶۸۷۳۳۹۱
ایمیل:setarejavid.pub@gmail.com

۰۲۱-۶۶۳۶۷۶۶۳
با ما در تماس باشید

انتشارات ستاره جاوید (ناشر تخصصی ادبیات) دارای مجوز شماره ۱۴۱۸۱ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.تمامی حقوق محفوظ است