فروشگاه اینترنتی کتاب/انتشارات ستاره جاوید| وارد شوید

محمد جوان بخت

تاریخ: 5 دی 1397
بازدید: 114 بازدید
محمد جوان بخت

به گزارش رک نیوز محمد جوان‏بخت در ۵ فروردین ۱۳۶۷ در شیراز به دنیا آمد.او تا مقطع کارشناسی ارشد تحصیلات خود را در شیراز ادامه داد و برای دوره دکتری راهی اصفهان شد.

محمد جوان‏بخت در ۱۲ سالگی به مدت ۶ سال و به تشویق پدرش به هنرآموزی سنتور تحت نظر استاد محترم جناب آقای غریب‏زاده پرداخت. این دوران مجالی شد که با شعر و ترانه مانوس گردد. وی اولین شعر خود را در سال ۸۱ به نام “روز گرگ” سرود.

تدریس در آموزشگاه

وی پس از اخذ مدرک دیپلم (سال ۱۳۸۵) در آموزشگاه‏های خصوصی مشغول به تدریس درس شیمی شد و تا سال  ۱۳۸۹ به تدریس ادامه داد. پس از تدریس او  به مدت یک‎سال در  یک شرکت دارویی مشغول به فعالیت شدو در سال ۱۳۹۲ موفق به تاسیس شرکت در زمینه‏ ی روش‏های نوین درمان زخم شد.طی سال‏های ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۶ با برگزاری سمینار و کارگاه‏های آموزشی در مراکز درمانی استان‏های فارس، کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر به معرفی روش‏های نوین مدیریت زخم پرداخت.

محمد جوان‏بخت در دوره دبیرستان با آثار صادق هدایت وارد دنیای داستان شد.او در بین نویسندگان ایرانی تحت تاثیر آثار غلامحسین ساعدی، احمد محمود و هوشنگ گلشیری قرار گرفت.در بین نویسندگان خارجی او بیشتر به آثار ژان‏ پل سارتر، ساموئل بکت و کوبو آبه علاقه‏ مند است.

داستانک “منسوخ”

او به طور پراکنده شروع به نگارش داستان‏های کوتاه نمود که در بین این آثار داستانک “منسوخ” برگزیده اولین دوره مسابقه داستان‏ نویسی واژه‏ گان راز شد. همچنین در سال ۱۳۹۴ داستان کوتاه “زن جعفر آقا” به قلم او جزو ۳۸ اثر منتخب جایزه ادبی صادق هدایت گردید.

رمان گور خواب

وی پس از اینکه مدت‏ها ایده‏ ی نگارش یک رمان را در سر داشت و به علت مشغله کاری موفق به نگارش آن نشده بود، در بهار ۱۳۹۷ موفق شد در فراغتی دو ماهه رمان گور خواب را به رشته تحریر درآورد.

“قطب مشکی”

اشعار او در مجموعه ‏ای با عنوان “قطب مشکی” جمع آوری شده ‏اند که در آینده ای نزدیک توسط انتشارات ستاره جاوید به چاپ خواهد رسید وی هم اکنون مشغول جمع آوری داستان‏های کوتاه و همچنین در حال نگارش رمان دومش نیز می باشد

مدیریت انتشارات

رفتن به بالای صفحه

آدرس

تهران خ امام خمینی بین خ رودکی و خوش کوچه رحیمی بن بست امیری پلاک۱۰واحد۳

تلفن دفتر:۶۶۳۶۷۶۶۳ ۰۲۱
تلفن همراه:  ۰۹۱۲۶۳۵۹۳۹۵
کد پستی:۱۳۴۶۸۷۳۳۹۱
ایمیل:setarejavid.pub@gmail.com

۰۲۱-۶۶۳۶۷۶۶۳
با ما در تماس باشید

انتشارات ستاره جاوید (ناشر تخصصی ادبیات) دارای مجوز شماره ۱۴۱۸۱ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.تمامی حقوق محفوظ است