فروشگاه اینترنتی کتاب/انتشارات ستاره جاوید| وارد شوید

فاطمه سلیم نویسنده ای با استعداد

تاریخ: 28 بهمن 1398
بازدید: 251 بازدید
فاطمه سلیم نویسنده ای با استعداد

فاطمه سلیم متولد سال ۱۳۷۵ و ساکن شهر بیرجند است. از کودکی علاقه ی وافری به هنر و خلاقیت داشت. در دبیرستان وارد رشته معماری شد و کاردانی معماری خود را در دانشگاه الزهرا مشهد به اتمام رساند.

پس از آن به بیرجند بازگشت و مشغول تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند شد و درسال ۱۳۹۶ در رشته مهندسی معماری دانش آموخته شد.

حرفه کاری

فاطمه سلیم پس از اتمام درس بلافاصه مشغول کار در شرکت پدرش شد و ادامه تحصیل نداد. اکنون مشغول کار طراحی داخلی و دکوراسیون می باشد و همچینن نرم افزارهای معماری را در آموزشگاه ها تدریس میکند. علاقه ای به ادامه تحصیل ندارد و دوست دارد همیشه آزادانه کاری که به آن علاقه دارد را انجام دهد.

شروع نویسندگی

فاطمه سلیم نویسندگی را از دوران مدرسه آغاز کرد و همیشه برای روخوانی درس ادبیات داوطلب بود. او در مدرسه نوشته هایش را با صدای بلند برای دوستانش میخواند اما هیچوقت اعتماد به نفس کاملی برای قراردادن نوشته هایش در دست عموم نداشت. درسال ۹۴ و ۹۵ دو کتاب نوشت که نصف و نیمه رهایش کرد

تولد دوباره من

و آخرین کتاب فاطمه سلیم درباره شناخت شخصیت خودش و موفقیت در سال ۹۶ شروع شد و بالاخره در سال ۹۸ موفق شد که کتاب تولد دوباره من  را به اتمام برساند که توسط انتشارات ستاره جاوید به زودی به چاپ می رسد.

از فروشگاه انتشارات ستاره جاوید دیدن نمائید 

بیشتر بدانیم

نویسنده به افرادی گفته می‌شود که به نوشتن می‌پردازند. واژهٔ نگارنده نیز ، گاه مترادف با نویسنده به‌کار می‌رود. امروزه این لفظ، عمومیت یافته و علاوه بر داستان‌نویسان به افرادی که در زمینه‌های دیگر نیز می‌نویسند اطلاق می‌شود. مانند نویسندگان نمایش‌نامه که به آن‌ها نمایش‌نامه‌نویس یا نویسندهٔ متن فیلم که به آن‌ها فیلم‌نامه‌نویس می‌گویند.

مدیریت انتشارات

رفتن به بالای صفحه

آدرس

تهران خ امام خمینی بین خ رودکی و خوش کوچه رحیمی بن بست امیری پلاک۱۰واحد۳

تلفن دفتر:۶۶۳۶۷۶۶۳ ۰۲۱
تلفن همراه:  ۰۹۱۲۶۳۵۹۳۹۵
کد پستی:۱۳۴۶۸۷۳۳۹۱
ایمیل:setarejavid.pub@gmail.com

۰۲۱-۶۶۳۶۷۶۶۳
با ما در تماس باشید

انتشارات ستاره جاوید (ناشر تخصصی ادبیات) دارای مجوز شماره ۱۴۱۸۱ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.تمامی حقوق محفوظ است