فروشگاه اینترنتی کتاب/انتشارات ستاره جاوید| وارد شوید

چاپ سریع کتاب خود را به ما بسپارید

دسته‌بندی: خدمات تایپ
تاریخ: 8 تیر 1399
بازدید: 549 بازدید

چاپ کتاب فوری (در کمترین زمان ممکن) چگونه انجام میشود؟چاپ سریع خواسته بسیاری از دانشجویان و اساتید است. و علاقه دارند یافته‌های علمی و پژوهشی خود را در قالب کتاب به چاپ برسانند. برای چاپ کتاب عموماً دوحالت وجود دارد. در حالت اول دانشجو یا استاد عجله‌ای برای چاپ کتاب خود ندارد و در طول چند ماه کتاب خود را آماده سازی کرده و به چاپ می‌رسانند.اما در حالت دوم دانشجو یا استاد به دلیل در پیش بودن مصاحبه دکتری، مصاحبه شغلی یا ارتقاء هیئت علمی نیاز به چاپ کتاب در یک بازه زمانی بسیار کوتاه دارد.

چاپ فوری کتاب چقدر زمان نیازدارد  ؟

چاپ سریع کتاب اگر تحت نظارت یک نشر معتبر انجام شود که در تمام مراحل و روند چاپ نیروی متخصص و حرفه ای داشته باشند ، در طی یک ماه امکان پذیر است . امادر سایر موسسات چاپ و نشر کتاب ، به احتمال زیاد سرعت روند چاپ کمتر خواهد بود و برای چاپ کتاب حتی به صورت فوری هم زمانی بیشتر از یک ماه نیاز است. نشرستاره جاوید اهمیت سرعت را در دنیای پررقابت امروزی میداند و با ارائه روش های متعدد منطبق با هدف مولفین و مترجمین گرامی چاپ فوری کتاب را از آنچه که فکر کنید دست یافتنی تر کرده است.

مدت زمان چاپ کتاب چند روز است ؟

زمان دقیق چاپ سریع کتاب حدود یک هفته الی ده روز است و بسته به نوع چاپ این مقدار متغیر میباشد برای مثال چاپ افست زمان بیشتری نسبت به چاپ دیجیتال لازم دارد ، آنچه که این زمان را کم یا زیاد میکند ، مراحل آماده سازی کتاب قبل از چاپ میباشد ، که برای هر کتابی باتوجه به موضوع و رونوشت اولیه آن میتواند متفاوتباشد. برای مثال مدت زمان طراحی صفحات ، طراحی جلد ، گرفتن مجوز ها از جمله مجوز شابک و فیپا همگی جز مراحل قبل از چاپ هستند و تایم مشخصی را برای اماده سازی احتیاج دارند.

فرم درخواست و سفارش چاپ کتاب فوری

برای اطلاع از تمام خدمات نشر ستاره جاوید و سفارش چاپ سریع کتاب می‌توانید به صورت آنلاین درخواست خود را ثبت کنید. برای این منظور می‌توانید فرم زیرا را پرکرده و یا با ما از طریق شماره زیر تماس بگیرید تا شما را کامل تر و بهتر راهنمایی کنیم . تلفن ۰۹۱۲۶۳۵۹۳۹۵

[iphorm id=”7″ name=”پیشنهاد اثر به انتشارات ستاره جاوید”]

از فروشگاه انتشارات ستاره جاوید دیدن کنید

بیشتر

مدیریت انتشارات

رفتن به بالای صفحه

آدرس

تهران خ امام خمینی بین خ رودکی و خوش کوچه رحیمی بن بست امیری پلاک۱۰واحد۳

تلفن دفتر:۶۶۳۶۷۶۶۳ ۰۲۱
تلفن همراه:  ۰۹۱۲۶۳۵۹۳۹۵
کد پستی:۱۳۴۶۸۷۳۳۹۱
ایمیل:setarejavid.pub@gmail.com

۰۲۱-۶۶۳۶۷۶۶۳
با ما در تماس باشید

انتشارات ستاره جاوید (ناشر تخصصی ادبیات) دارای مجوز شماره ۱۴۱۸۱ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.تمامی حقوق محفوظ است