فروشگاه اینترنتی کتاب/انتشارات ستاره جاوید| وارد شوید

انتشارات ستاره جاوید در سی و دومین نمایشگاه

دسته‌بندی: اخبار فرهنگی
تاریخ: 22 اردیبهشت 1398
بازدید: 113 بازدید
انتشارات ستاره جاوید در سی و دومین نمایشگاه

حضور انتشارات ستاره جاوید در سی و دومین نمایشگاه  بین المللی کتاب تهران،گشتن در لابه‌لای غرفه‌های کتاب چه در کتابخانه‌های عمومی باشد و چه در نمایشگاه کتاب تهران،یکی از آن حس‌هایی است که با هیچ‌ چیز نمی‌توان عوضش کرد.

نمایشگاه کتاب

به گزارش رک نیوز :  نمایشگاه کتاب تهران هر سال حوالی اردیبهشت، جانی تازه به کتاب‌ها می‌بخشدو گویی مامن امنی است برای تشنگان کتاب تا چند روزی به پناهگاه امن کتاب‌ها پناه ببرندو از حال و هوای شلوغ و ماشینی شهر دور شوند و نفسی را با خرید کتاب تازه کنند.امسال هم نمایشگاه کتاب تهران از ۴ تا ۱۴ اردیبهشت ماه در مصلی بزرگ امام خمینی تهران برگزار شد.

سی و دومین دوره نمایشگاه کتاب تهران

سی و دومین دوره نمایشگاه کتاب تهران هم از نظر عنوان کتاب و هم از نظر تعداد انتشارات رشد زیادی کرده بود.بر طبق آمارچیزی در حدود ۶۰۰ هزار عنوان کتاب داخلی و نزدیک به ۲۰۰ هزار عنوان کتاب خارجی در نمایشگاه کتاب ۹۸ حضور داشتند.

امسال

امسال در حدود ۲۵۰۰ ناشر داخلی، ۳۰۰ ناشر دیجیتالی، ۱۰۰ ناشر خارجی و ۱۰۰ ناشر عربی در نمایشگاه کتاب ۹۸ حضوری فعال داشتند در بخش کودک و نوجوان ۲۵۰ ناشر با ۴۰ هزار عنوان کتاب حضور داشتند.

انتشارات ستاره جاوید(ناشر تخصصی  ادبیات )انتشارات ستاره جاوید، نمایشگاه کتاب

انتشارات ستاره جاوید(ناشر تخصصی  ادبیات ) تا کنون  با جذب دهها عنوان کتابدر زمینه های  مختلف شعر ، داستان، ادبیات کودک ونوجوان و ادبیات پایداری گامی هرچند کوچک برای اعتلای  فرهنگ اصیل پارسی و اسلامی و نشر آثار نویسندگان و شعرای جوان این مرز و بوم برداشته و امید است با حمایت شما نویسندگان و شعرای گرامی بتوان آثار ارزشمندی را برای جامعه فرهنگی ایران زمین به یادگار گذاشت.

این انتشارات

انتشارات ستاره جاوید نیز توانست  در سی و دومین نمایشگاه  بین المللی کتاب تهرانسی و دومین نمایشگاه کتاب تهران،انتشارات ستاره جاوید با ۵۲ عنوان کتاب که غالبا” از نویسندگان کتاب اولی ست  شرکت کند و این حضور نشان از عزم راسخ مدیریت انتشارات در ادامه راهی که آغاز کرده است می باشد.

عناوین کلی کتابهای راه یافته به نمایشگاه  عبارتند از:ادبیات کودک و نوجوان: ۷عنوان داستان کوتاه :۱۵ عنوان رمان:۴ عنوان شعر :۲۲عنوان ادبیات پایداری:۴عنوان

از فروشگاه انتشارات ستاره جاوید تهیه کنید

مدیریت انتشارات

رفتن به بالای صفحه

آدرس

تهران خ امام خمینی بین خ رودکی و خوش کوچه رحیمی بن بست امیری پلاک۱۰واحد۳

تلفن دفتر:۶۶۳۶۷۶۶۳ ۰۲۱
تلفن همراه:  ۰۹۱۲۶۳۵۹۳۹۵
کد پستی:۱۳۴۶۸۷۳۳۹۱
ایمیل:setarejavid.pub@gmail.com

۰۲۱-۶۶۳۶۷۶۶۳
با ما در تماس باشید

انتشارات ستاره جاوید (ناشر تخصصی ادبیات) دارای مجوز شماره ۱۴۱۸۱ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.تمامی حقوق محفوظ است