فروشگاه اینترنتی کتاب/انتشارات ستاره جاوید| وارد شوید

نقد کتاب فصل بارانی اثر خانم نسیبه توفیقی در انجمن ادبی فرزانگان

دسته‌بندی: اخبار فرهنگی
تاریخ: 8 دی 1397
بازدید: 317 بازدید
نقد کتاب فصل بارانی اثر خانم نسیبه توفیقی در انجمن ادبی فرزانگان

به گزارش رک نیوز آیین نقد کتاب فصل بارانی اثر خانم نسیبه توفیقی در سوم دی ماه ۱۳۹۷ در انجمن ادبی فرزانگان مجیدیه،سرای شمس با حضور اساتید و فرهیختگان و ادب دوستان برگزار شد.

آیین نقد کتاب فصل بارانی 

آیین نقد کتاب فصل بارانی اثر خانم نسیبه توفیقی در سوم دی ماه ۱۳۹۷ در انجمن ادبی فرزانگان مجیدیه،سرای شمس با حضور اساتید و فرهیختگان و ادب دوستان برگزار شد.سوم دی ماه  در انجمن ادبی فرزانگان مجیدیه سرای شمس،کنار دوستان مهربان و صمیمی روز خاطره انگیزی برای  ایشان رقم خورد.

نقادان استاد عباس عابد ساوجی و استاد سرکار حانم  لیلی خجسته و استاد عماد زاده و جناب شریفی بزرگوار،سرکار خانم سمیه عابد و سرکار خانم جابری عزیز اثر ایشان را مطالعه کرده و نقاط قوت و ضعف اثر را بررسی کردند در انجمن ادبی فرزانگان مجیدیه همچنین از کتاب ماه و ماهان اثر نویسنده نوجوان  حدیث تیرماهی عزیز هم رونمایی شد.

و همچنین نقد و رونمایی کتاب سایه اثر شاعر مرحوم جناب آقای حسینعلی کهتری با حضور دخترگرامی شان انجام گردید.نسیبه توفیقی

خانم توفیقی می گوید

امروز به پیشواز نقد رفتم. حتی از ته قلبم خوشحال بودم در جلسه نقد کتابم گامی به سوی موفقیت و در نهایت به سوی پیشرفت برمی دارم.ولیکن برخلاف تصورم نسبت به کتابم با نرمش برخورد شد و در کنار حسن و نقاط قوت کتاب فصل بارانی به عنوان اوّلین اثر از نویسنده نوقلمی چون من از ضعف جزئی آن هم گفته شد. تا جائیکه امیدوار شدم نه مغرور.

آثار دیگرم مجموعه داستان کوتاه «آخرین قسمت پازل» توسط انتشارات ستاره جاوید به چاپ رسیده است و مجموع داستان کوتاه «رقص خیال» توسط انتشارات نامبرده در دست چاپ می باشد. حالا که فضای مجازی حکم تریبون را بازی می کند می تواند وسیله ای باشداز کسانی که در رشد و بالندگی ما در را رسیدن به اهدافمان تاثیرگذار بوده اند،تشکر و قدردانی کنیم.

من از استاد بزرگوار و فرهیخته ام جناب آقای عباس عابد ساوجی، استاد اوّلم سپاسگزاری می کنم.و برای ایشان آرزوی سلامتی و عمری با عزت دارم.اصلا هرچه آرزوی خوب است برای ایشان و سایه شان بر سر واژه ها مستدام باد ان شالله.

از فروشگاه انتشارات ستاره جاوید تهیه کنید

مدیریت انتشارات

رفتن به بالای صفحه

آدرس

تهران خ امام خمینی بین خ رودکی و خوش کوچه رحیمی بن بست امیری پلاک۱۰واحد۳

تلفن دفتر:۶۶۳۶۷۶۶۳ ۰۲۱
تلفن همراه:  ۰۹۱۲۶۳۵۹۳۹۵
کد پستی:۱۳۴۶۸۷۳۳۹۱
ایمیل:setarejavid.pub@gmail.com

۰۲۱-۶۶۳۶۷۶۶۳
با ما در تماس باشید

انتشارات ستاره جاوید (ناشر تخصصی ادبیات) دارای مجوز شماره ۱۴۱۸۱ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.تمامی حقوق محفوظ است