فروشگاه اینترنتی کتاب/انتشارات ستاره جاوید| وارد شوید

فرشته اکبری شاعری با آینده درخشان

تاریخ: 19 آبان 1398
بازدید: 284 بازدید
فرشته اکبری

به گزارش رک نیوز فرشته اکبری متولد نهم شهریورماه ۱۳۷۲ در همدان‌ و هم اکنون نیز ساکن این شهر است.او از دوران ابتدایی علاقه‌مند به خوندن داستان و شعر بود و از طرفداران مجله “کیهان بچه‌ها” بود و درس انشا از همان زمان از علاقمندی‌هایش به شمار می‌آمد.

علاقمندی‌

یکی دیگر از علاقمندی‌های فرشته اکبری، تحصیل در رشته بازیگری و یا نویسندگی سینما بود و با توجه به اینکه هنرستانی در این رشته برای دختران در همدان فعالیت نمی‌کرد، ریاضی را به عنوان رشته دبیرستان خود انتخاب کرد. اما انگیزه تحصیل در رشته سینما همچنان در او زنده بود.

کنکور

این هدف باعث شد که سال ۱۳۹۰ در کنکور سراسری هنر شرکت کند و با رتبه ۵۰۱ در این آزمون، پذیرفته شود .اما به دلایلی شرایط تحصیل وی در سینما فراهم نشد، مسیر خود را تغییر داد و در رشته باستان‌شناسی دانشگاه بوعلی‌سینا همدان مشغول به تحصیل شد.

خبرنگاری

فرشته اکبری در سال ۱۳۸۷ و در سن ۱۵ سالگی به واسطه حضور در گروه فرزانگان دبیرستان، در دوره آموزشی خبرنگاری سازمان دانش‌آموزی شرکت کرد و از همان سال به عنوان خبرنگار کار خود را آغاز کرد.او به مدت پنج سال خبرنگار خبرگزاری پانا و هفته‌نامه همدان۱۴۰۰ بود. و از سال ۱۳۹۲ نیز همکاری خود را با پایگاه خبری همدان نیوز و روزنامه سراسری هدف و اقتصاد ادامه داد.

ماهنامه فرهنگی، ورزشی اکباتان

فرشته اکبری در سال ۱۳۹۴ نیز فعالیت در عرصه خبر را با سردبیری در ماهنامه فرهنگی، ورزشی اکباتان دنبال کرد . و هم‌اکنون نیز سردبیر پایگاه خبری همدان نیوز است.

علاقه به شعر

او در کنار خبرنویسی به ترانه و شعر نیز علاقمند شد و از سال ۱۳۹۱ آغاز به نوشتن در این بخش کرد. و این روند به سرودن اشعار سپید و نوشتن متون ادبی ختم شد.فرشته اکبری در سال ۱۳۹۸ تصمیم به چاپ اشعار سپید خود با عنوان “هزار خرده سکوت” گرفت که این کتاب توسط انتشارات ستاره جاوید، به زودی  چاپ خواهد شد.

از فروشگاه اینترنتی کتاب انتشارات ستاره جاوید دیدن نمائید

مدیریت انتشارات

رفتن به بالای صفحه

آدرس

تهران خ امام خمینی بین خ رودکی و خوش کوچه رحیمی بن بست امیری پلاک۱۰واحد۳

تلفن دفتر:۶۶۳۶۷۶۶۳ ۰۲۱
تلفن همراه:  ۰۹۱۲۶۳۵۹۳۹۵
کد پستی:۱۳۴۶۸۷۳۳۹۱
ایمیل:setarejavid.pub@gmail.com

۰۲۱-۶۶۳۶۷۶۶۳
با ما در تماس باشید

انتشارات ستاره جاوید (ناشر تخصصی ادبیات) دارای مجوز شماره ۱۴۱۸۱ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.تمامی حقوق محفوظ است